מיגון חלונות נגד פריצה – הגנה על עצמכם בתוך הבית

מיגון חלונות נגד פריצה

לגנבים אין חוקים

אולי אתם לא נמצאים בסכנת פריצה מיידית. אולי אתם גרים בקומה עליונה ומאמינים שעד אליכם הגנב הפוטנציאלי יתעצל להגיע. אולי אתם חושבים שאם אתם גרים בשכונה ישנה ונידחת הפירצה בביתכם לא תקרא לגנב. אתם אפילו נמצאים בשכונה לא מטופחת, מי ירצה להתקרב אליה בחשכה? מתברר שלגנבים אין חוקים. הם יכולים לפקוד את השכונה היוקרתית ביותר או את השכונה הענייה, כי גם שם, מבחינתם, יש להם אפשרות למצוא שלל כלשהו.

 

פריצה נקודתית או מתוכננת

לפעמים פריצה לבתים או לבתי עסק נעשית באופן נקודתי כשמקבלים מידע מראש. למשל – מעבדת מחשבים עמוסת מחשבים תהווה אטרקציה עבור גנב שחושק במחשבים. פריצה לבית לא תמיד נעשית על פי מודיעין מוקדם על הימצאות אנשים בבית או על הימצאות שלל. לפעמים הפריצה תיעשה בספונטניות, אך לפעמים באופן מתוכנן, כך או כך אתם צריכים למצוא שלל פתרונות כדי להימנע מנזקים ומפריצות כי אחרי הכל אף אחד לא אוהב לדעת שאיש זר פקד את ביתו, העלים את חפציו בעלי הערך ועל הדרך גנב גם מהעוגה שהכנתם לשבת והנחתם במקרר.

 

מאין פורצים הגנבים וכיצד תמנעו את כניסתם לביתכם?

גנבים מגיעים מאי שם. האם זה משנה? מה שחשוב הוא שכל פירצה קוראת לגנב – זו לא סתם אמירה, אלא אמירה נכונה ומדויקת. כיצד אם כך תוכלו למנוע מעצמכם מפח נפש בגלל פריצה? הרי אף אחד לא אוהב שחודרים למרחב האינטימי שלו, גם אם הוא לא נמצא בדירה, גם אם הוא ישן שינה עמוקה ולא מרגיש את ביקור הזרים שהוא לא התכונן אליו. הגנבים פורצים לרוב דרך הדלת הראשית או דרך החלונות. גם אם התקנתם סורגים, אפשר לנסר אותם. אם יש לכם מרפסת שמש ותריסים חשמליים, גם אותם ניתן לפרוץ בקלות בטכניקות מתקדמות של גנבים. אל תדאגו, כשאתם הולכים לעבודה, הם הולכים לעבודה שלהם ומתכננים היטב את מלאכת הפריצה.

 

הגנה על עצמכם דרך החלונות

מה שאתם יכולים לעשות הוא למזער נזקים, להקשות על עבודת הפורצים, כך שהם יתייאשו בקלות. מיגון חלונות נגד פריצה הוא התשובה עבורכם. כשהחלונות משוריינים אי אפשר לפרוץ אותם בקלות. מעוניינים לדעת פרטים נוספים? צרו קשר עם חברת ג.ג. מערכות מיגון. החברה עומדת לרשותכם לצורכי ייעוץ ולאמצעי הגנה מובילים ואיכותיים השומרים על התקנים הבין לאומיים המחמירים, והעיקר – שתהיה לכם הגנה שלמה נגד הפורצים.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ארונות אמבטיה מעוצבים לפי מידה – איך מודדים נכון?
בין אם אתם רק עושים מתיחת פנים לחדר הרחצה ובין אם אתם צריכים לתכנן את חדר הרחצה החלומי בדירתכם החדשה,...
קרא עוד »
מאי 25, 2022
מורה פרטי לאנגלית – תעבדו על הדקדוק וההגייה
אם אתם לא שלמים עם רמת האנגלית שלכם, אתם לא צריכים לוותר לעצמכם בקלות – בעזרתו של מורה פרטי לאנגלית...
קרא עוד »
ינו 08, 2022
למה אתם צריכים בקרה תקציבית לעסק שלכם
בקרה תקציבית הינה הסתכלות חכמה ומפוקחת של גוף עם תקציב שצריך לדעת איך לבצע אומדן שלו וכיצד לנהל אותו...
קרא עוד »
מאי 06, 2021