מדריך מקוצר לחיבור כבלים ברכב
כדי להסביר איך מחברים כבלים לרכב, עליכם קודם להבין לשם מה עושים את הפעולה שנראית לנו תמיד מסובכת מידי. אז מה בדיוק עושים שם האנשים שמתקנים את הרכב שלהם באמצע הדרכים והאם אפשר לעשות את זה לבד?
מדריך מקוצר לחיבור כבלים ברכב
בגדול, מצבר הוא העיקר בהנעת הרכב, וכשהוא חלש ולא עוזר בהנעת הרכב, יש להחליפו או לחבר כבלים ממצבר טוב אחר. הכבלים מעבירים מהמצבר התקין לזה החלש אנרגיה, כך שהוא יוכל לפעול ואז ניתן לשחרר את הכבלים.
מצב זה קיים במצברים ישנים או כאלה שפג תוקפם והם כבר אינם עוזרים בהצתת הפלג ברכב ובהנעתו. החיבור הזה בעיקרו, מפגיש את הפלוס במצבר האחד (כבל אדום) לפלוס במצבר האחר – כך גם יש לעשות עם הכבל המינוס (שחור).
האם בדיקת מצבר מסובכת?
בדיקת מצבר היא קלה, ולכל מוסך או חנות תיקונים מכובדים תהיה מערכת בודקים אלקטרונית משלה העומדת בבדיקה שלכם. בדיקות רגילות יכולות לגלות מתי צריך להחליף את הסוללה ולעזור לכם להימנע מתקלות מביכות.
הקליקו כאן כדי לקרוא על שירותי מוסך נייד שיציל אתכם בכל מקום!
אם הסוללה שלכם מגלה סימני בלאי ולא הוחלפה בשנתיים-שלוש, אל תקחו שום סיכונים. מצברים לרכב הם לא יקרים, והעלות הקטנה של החלפה שווה את זה כדי להימנע מלחץ של התמוטטות בכביש.
למה מצבר הוא הדבר הכי חשוב ברכב?
בפעם הבאה שאתם לוקחים את המכונית שלכם למוסך לקבלת שירות שגרתי, דאגו לבקש מהמוסכניק לבדוק את הסוללה/המצבר של הרכב. שחיקת סוללה לא תמיד יציבה – הסוללה של הרכב עשויה לעבור מביצועים של 90% ל 20% במהלך מספר חודשים.
במידה ונתקעתם באמצע הדרך, תוכלו לקבל שירות חילוצי שטח אצל עמי FIX!
תמיד מומלץ להתחדש במצבר עם תקופת אחריות ארוכה, כך תהיו פחות מודאגים באשר למצבר.