משבר הקורונה: איך שומרים על תקשורת רציפה ויעילה עם כל העובדים?

משבר הקורונה: איך שומרים על תקשורת רציפה ויעילה עם כל העובדים?

  • Post author:
  • Post category:Blog

משבר הקורונה בשיאו, ועסקים רבים נאלצו לסגור את דלתותיהם ולהוציא את העובדים לחל"ת. עם זאת, ישנם עסקים שיכולים להמשיך ולהתנהל כשהעובדים עובדים מהבית. אבל איך ניתן להמשיך ולנהל את העובדים שכשל אחד מהם עובד בביתו? ואיך אפשר לשמור על קשר יעיל ורציף בין כולם? ריכזנו בעבורכם מידע חשוב בנושא.

סלולר לעסקים

שירות סלולר לעסקים יכול להיות אידיאלי עבור בעלי עסקים רבים ובמיוחד בימי משבר, ולו כי ניתן ליהנות ממגוון רחב של יתרונות. באמצעות סלולר לעסקים, תוכלו להישאר בזמינות גבוהה עבור הלקוחות, להקליט שיחות, ליצור אינטגרציה למערכת CRM לניהול הלקוחות, לנתח שיחות (באמצעות IVR) ולייצר שלוחות ייעודיות.

ישיבות צוות באמצעות "זום"

אין ספק שהשחקנית העיקרית במשבר הקורונה היא אפליקציית "זום", המאפשרת לכמה משתתפים במקביל לנהל שיחות וידאו וישיבות עבודה מרוכזות, תוך שניתן להציג את המסך, להעביר מצגות ועוד.

ישיבות יומיות בזום יאפשרו לכם לעקוב אחר ביצועי העובדים, להעביר מידע חשוב וליצור סביבת עבודה פרודוקטיבית יותר. אגב, כדאי לאמץ את "זום" גם לאחר משבר הקורונה, ולו כי מדובר בתוכנה מצוינת עבור עסק המעסיק עובדים שעובדים מהבית ופרילאנסרים.

צ'אטים צוותיים

צ'אט צוותי מהווה דרך נהדרת לשוחח עם העובדים מבלי להתקשר אליהם או לשלוח כמויות מיילים. יש כמה דרכים ליצור מרחב נוח לשיח בין העובדים, בין היתר באמצעות קבוצות ווטאס-אפ, או באמצעות תוכנת "סלאק".

מערכות לניהול משימות

מערכות דיגיטליות לניהול משימות (כמו קליק אפ, ג'ירה או אסאנה) הן מערכות יעילות לשמירה על קשר עם העובדים,, ולו כי כולם מתנהלים תחת מערכת אחת, וכולם יכולים לראות את המשימות של כולם. זה יאפשר למנהלים לראות את התקדמות העובדים, ויאפשר לעובדים לדון בנושא משימה מסוימת על גבי המשימה עצמה.

 

העתיד כבר כאן, ויש לא מעט דרכים לנהל את העסק גם כשכל אחד מהעובדים מצוי בביתו, בין אם אלה שיחות וידאו דרך "זום", שימוש במערכות לניהול משימות, צ'אטים קבוצתיים או שירות סלולר לעסקים. היתרון בכל הפתרונות שצוינו מעלה – זה שניתן להשתמש בכולם במקביל.