מתקני תצוגה – למה הם הכי יעילים?

מתקני תצוגה – למה הם הכי יעילים?

כל בית עסק ללא קשר לתחום העיסוק שלו מעוניין להרחיב את היקפי המכירות שלו. אחת הדרכים המוצלחות ביותר לכך היא הצבת מתקני תצוגה אשר נראותם והמוצרים הכלולים בהם, מדרבנים את הלקוח לרכוש את הפריטים הנחוצים לו וכך בית העסק הגדיל את מחזור המכירות היומי והשנתי שלו.

מתקני תצוגה יעילים

נראות נכונה של מתקני התצוגה, תיצור את האפקט המכירתי הרצוי בכל חנות, ראו את מתקני התצוגה באתר שילוט מהיר. לכן מקפידים להציב מתקנים ממותגים הנושאים את הלוגו המוכר של היצרן, דבר המקרין אמינות וטיב מעולה של המוצר. בנוסף לכך מוסיפים על המתקן תמונות, ציורים או דמות מצוירת כך שהלקוח יתמקד בה, דבר שישכנע אותו לקנות את המוצרים המוצעים במתקן זה.

הבסיס הוא תכנון נכון של מתקן התצוגה כך שיהיה נגיש, נוח לשימוש ובעל גישה קלה הן עבור הלקוח והן עבור סדרני הסחורה. גובהו של המתקן יותאם לגובה הממוצע של הלקוחות, אם המתקן יהיה גבוה מאד והמוצרים יונחו במדף העליון, קיימת סבירות גבוהה שהמכירות יהיו נמוכות כיוון שלקוחות רבים יותרו על רכישת המוצר הספציפי כיוון שלא יצליחו להגיע אליו. לעומת זאת אם מדובר במתקן נגיש ומזמין יש סיכוי רב שהמוצרים שיונחו עליו אם הם איכותיים ובמחיר מבצע, יאזלו מהר מאד.

ייצור מתקני תצוגה

מתקני תצוגה חייבים להיות איתנים ועמידים ולכן מייצרים אותם מפרספקס שהוא חומר פלסטיק מצוין הנותר כמות שהוא לאורך זמן, ללא שינוי בנראותו או בצורתו.

אפשרות נוספת למתקן תצוגה הוא עבור מידע פרסומי המוצג בכניסה לתערוכות וכנסים על שלט רול אפ. גם כאן מדובר בשילוט יעיל המעניק הכוונה ומידע חשוב לבאי הכנס וחוסך הרבה מאד שאלות מיותרות.

שלטי פרסום

שלטי פרסום מודבקים בדרך כלל בגב של חלונות הראווה ומעניקים חווית קנייה עוצמתית ללקוחות ולעוברים והשבים בדומה לפתרונות שילוט למכונית. תמונה של חוף ים פסטורלי או דוגמנית בבגד יוצא דופן תמיד תגרום לכך שהלקוח יתעכב ליד חלון הראווה וייהנה מהתמונה ומהפריטים המוצגים בחלון הראווה אשר יגרמו לו לא אחת להיכנס פנימה, להתרשם מהמגוון ואף לקנות.

סגירת תפריט