ייעוץ מס לרילוקיישן
אם אתם מתגוררים בחו"ל ואנכם בטוחים האם תשלומי המס שלכם מנוהלים בצורה חוקית – אל תחכו רגע אחד נוסף ותפנו מיד אל יועץ מס עם התמחות בתחום. ייעוץ מס לרילוקיישן נדרש על מנת למנוע מצבים של תשלומי מס כפולים, לחסוך תשלומים מיותרים לביטוח הלאומי (אין סיבה שתשלמו על שירותים שאנכם צורכים) ולישון בשקט. עליכם לזכור שאי תשלום מס בהתאם לחוק מהווה עבירה פלילית. אי ידיעה אינה פוטרת אתכם מעונש.
יועץ המס ינהל בעבורכם את התהליך כולו, יסביר את היתרונות והחסרונות ויסייע בקבלת ההחלטות הנכונות. במידת הצורך, יועץ המס יגיש בעבורכם את מסמכי ניתוק התושבות ויסדיר את הדיווחים לרשויות. חשוב להדגיש שגם לאחר שתבצעו ניתוק תושבות יישמר לכם מעמד כאזרחי ישראל ותהיה לכם זכות מלאה לחזור להתגורר בארץ ולחדש זכאות לכל השירותים שניתנים לאזרחי ישראל.
מדוע חשוב לדווח נכון על רילוקיישן לחו"ל?
כל עוד לא דיווחתם על ניתוק תושבות, הנכם מחויבים לדווח לרשויות המס בישראל על כל ההכנסות שלכם. אתם תתבקשו לשלם מס בעבור ההכנסות שלכם בארץ ובחו"ל. הדרך היחידה בה אפשר יהיה להפסיק את תשלומי המס בישראל היא קבלת אישור לניתוק תושבות בהתאם לתקנות החוק. קביעת מעמד התושבות בארץ משפיעה באופן ישיר על תשלומי המס, יש לכם הזדמנות לחסוך לעצמכם עשרות אלפי שקלים בכל חודש.
למה כדאי לפנות ליועץ רילוקיישן?
המטרה העיקרית לשמה תפנו לייעוץ מקצועי היא קבלת הסברים מקיפים על כל הזכויות והחובות שלכם. היועץ מסביר את התהליך כולו ומגדיר את מעמד התושבות שלכם. חשוב להבין ולהגדיר נכון את המעמד שלכם מול רשויות המס לכל אורך הדרך. הגדרת המעמד, הדיווחים וההתנהלות שלכם מול רשויות המס תשפיע על עתידכם הפיננסי. אל תקבלו החלטות לפני שתבינו את כל ההשלכות של הדברים בהווה ובעתיד.
לפנייה לייעוץ מקצועי הכנסו עכשיו – עורך דין מיסוי בינלאומי.