You are currently viewing קידום אתרים – עשה ואל תעשה

קידום אתרים – עשה ואל תעשה

  • מחבר:
  • קטגוריה:Blog

כשיש כל כך הרבה אתרים באינטרנט, אי אפשר לסמוך על המזל כדי שהגולשים ימצאו אתכם. קידום אתרים נועד להוביל את האתר שלכם למקום טוב, ביחס לאתרים אחרים בתחומו. זה בעיקר מדבר על כך שעושים צעדים שונים על מנת שהאתר התדמיתי או המסחרי יופיע במקום גבוה בגוגל, עם שאיפה לעמוד הראשון.

התוצאה היא – יותר גולשים, יותר לקוחות, יותר מכירות ויותר רווח. אבל לא כל מה שאפשר לעשות כדי לקדם אתרים באמת עובד. נסביר מה כדאי לעשות ומה כדאי לא לעשות כאשר מדובר על קידום אתרים.

מה לעשות כדי לקדם אתרים

לצורך קידום אתר כדאי:

  • לעשות אופטימיזציה לאתר: כלומר לשפר אותו ולעצב אותו כדי שיהיה נוח לשימוש עבור הגולש אבל גם מתאים לסריקה על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים. לדוגמא, שימוש בתגיות מתאימות, כותרות, הוספת תיאורים לתמונות.
  • למלא את האתר בתוכן אמיתי: מנועי חיפוש חזקים רוצים לוודא שהתוכן באתר שלכם טוב ומועיל לגולשים. צריך למלא את האתר בתוכן שהגולשים באמת קוראים. גוגל יודעים לזהות את זה ולבדוק מאילו דפים הגולשים "בורחים" מהר.
  • החלפת קישורים ושיתופי פעולה – גוגל אוהבת לקדם אתרים שמנהלים קשר טוב עם אתרים טובים נוספים. איך עושים את זה? מחליפים בצורה טובה קישורים עם אתרים רלוונטיים.

> מידע מקצועי ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר https://killermedia.co.il!

מה לא כדאי לעשות לצורך קידום אתרים

לצד דברים שכדאי לעשות, עדיף להימנע מצעדים מסוימים שכיום נחשבים לבעייתיים:

  • העתקת תכנים – אל תעתיקו תכנים מאתרים של מתחרים. גוגל מזהה את זה וזה מוריד את דירוג האתר.
  • שפה לא טבעית – לא כדאי להשתמש ביותר מדי מילות מפתח לא טבעיות. השפה באתר צריכה להיות טבעית עם שילוב של מילות מפתח פה ושם.
  • אל תחפפו – קניית קישורים בכסף היא בעייתית ולא כדאית.

> קראו עוד על קידום אורגני באתר Seomonster!