איך מגישים תביעת סיעוד לביטוח לאומי?

איך מגישים תביעת סיעוד לביטוח לאומי?

אין ספק כי אחד המוסדות החשובים ביותר במדינה הוא ביטוח לאומי וזאת עקב העובדה כי ביטוח זה עוזר לנו כאשר אנו נמצאים במצבים הקשים ביותר בחיים. ביטוח לאומי הוא כמו רשת ביטחון אשר המדינה נותנת לאזרחיה כאשר מזלם לא שפר עליהם כמו למשל במקרה של פיטורים, מוות, גירושין, תאונה או כל דבר אחר. בין היתר ביטוח לאומי מאפשר לנו להגיש תביעת סיעוד ביטוח לאומי במקרה ואחד מבני המשפחה שלנו נקלע לסיטואציה שבה הוא סיעודי. העניין הוא שביטוח לאומי מפחד מאוד מהונאות ולכן הוא מקשה מאוד על קבלת הגמלה שמגיעה לנו על פי חוק. לכן העצה הכי טובה שאפשר לתת היא לא להגיש את התביעה לבד אלא לפנות אל עו"ד שיסייע לנו בכך וכך יבטיח כי נקבל את מה שמגיע לנו ונוכל להבטיח כי בן המשפחה שלנו יחיה בכבוד.

מדוע כדאי לפנות אל עו"ד ולא אל חברה עסקית בשביל הגשת התביעה?

אתם צריכים להבין כי כדאי לכם לפנות אל עו"ד ולא אל חברה עסקית מכמה סיבות. קודם כל אי אפשר להתעלם מן העובדה כי פעמים רבות חברה עסקית חסרה את הידע המשפטי לסייע לנו ולעזור לנו כמו שצריך. לא רק זאת אלא שאתם צריכים להבין שבשביל חברה עסקית אתם סתם עוד לקוח ועוד מספר שיש להרוויח ממנו כסף. לעומת זאת עו"ד העובד לבד רואה בכם עולם ומלואו והוא יעשה הכול בשבילכם מתוך מטרה שתזכו לצדק. על כן אין שלא נסתכל על זה עדיף תמיד לפנות אל עו"ד ולא אל חברה עסקית וזהו משהו שכדאי לכם לתת עליו את הדעת. 

מדוע לא כדאי להגיש את התביעה באופן עצמאי?

עוד נקודה שאתם צריכים לקחת בחשבון היא שלא כדאי לכם להגיש את התביעה באופן עצמאי אלא רק עם גורם מוסמך וטוב שיסייע לכם בכך. פעמים רבות כאשר אנו מגישים את התביעה לבד אנו נדחים ואז אנו נמצאים בבעיה לא פשוטה מכיוון שמרגע הדחיה קשה הרבה יותר לקבל גמלה ולכן מראש אנו צריכים לצמצם סיכונים ולפנות אל גורם מקצועי כמו עו"ד ביטוח סיעודי שיסייע לנו בכך.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה חשוב ריהוט גן ארגונומי?
הסביבה של הילדים יכולה לעזור בהתפתחות שלהם ויכולה גם לעכב אותה. בגלל זה מאוד חשוב לשים דגש על סביבה...
קרא עוד »
אוק 01, 2020
הסבה להייטק בגיל 40
אף פעם לא מאוחר לעשות את מה שאתם כל כך אוהבים. חושבים לעשות הסבה להייטק ולא ממה מאמינים בעצמכם בגלל...
קרא עוד »
מרץ 18, 2021
מה כדאי לכם לדעת על קורס השקעה במניות?
קורס השקעות במניות הוא קורס המלמד אנשים על השקעה במניות. זה מוצע בדרך כלל על ידי חברת חינוך מקוונת...
קרא עוד »
ינו 09, 2023