איך רוכשים נכס באנגליה?

המאמר באדיבות https://britania.co.il

אין ספק כי אנגליה חווה תמורות משמעותיות ביותר בשנה האחרונה ולא אנחנו לא מדברים על חתונה הארי ומייגן אלא על הברקזיט אשר נמצא ממש מעבר לסביבה. יכול להיות שהאנגלים יתעשתו וידחו את הברקזיט בסופו של דבר אך כל עוד המצב לא הולך להשתנות יש לשאול כיצד האירוע העצום הזה הולך להשפיע על הכלכלה האנגלית. אנחנו יכולים לראות כי הון רב עוזב את בריטניה וכי חוסר הוודאות מושל בכיפה בעת זו. כאשר יש חוסר וודאות הכלכלה לרוב נפגעת וכך אנחנו יכולים לראות כי הליש"ט ירד ועוד שלל השפעות על הכלכלה האנגלית וכך גם ניתן לראות כי שוק הנדל"ן באנגליה ירד. אתם צריכים להבין כי כאשר שוק הנדל"ן יורד נפתחות בפנינו אופציות השקעה מאוד מעניינות וזאת עקב העובדה כי בתים רבים נמכרים מתחת לשווי שלהם ועל כן הצפי הוא שבטווח הארוך מחיריהם דווקא יעלו וישברו שיאים.

האם כדאי לרכוש נכס באנגליה לבד?

עליכם להבין כי הכל באנגליה שונה מבארץ ועל אף שהיינו תחת שלטון בריטניה בעבר הרחוק כיום אי אפשר להשוות בין הרגולציה והחוקים באנגליה ובין הרגולציה והחוקים בארץ. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי ממש אבל ממש לא כדאי לרכוש נכס באנגליה לבד וכי עדיף לכם לפנות אל חברה ישראלית המתמחה בכך ואשר תבטיח כי ההשקעה בנכס שלכם תהיה הטובה ביותר שיש. זהו משהו שכדאי לכם לקחת בחשבון אם אתם רוצים לפעול בצורה חכמה ולהבטיח כי הנכס שלכם יניב את התשואה המקווה וזהו משהו שעליכם לחשוב עליו לפני כל החלטה האם להשקיע באנגליה או האם לוותר על השקעה במדינה זו.

מדוע המיקום של הנכס הוא כל כך משמעותי?

עליכם להבין כי הדבר החשוב ביותר בעת השקעות נדל"ן בחו"ל זה המיקומו של הנכס. זה לא רק חשוב לדעת באיזה עיר הנכס נמצא אלא יש לתת את הדעת גם על השאלה היכן הנכס ממוקם בתוך העיר מכיוון שיש לכך השפעה אדירה על הנכס ועל השווי שלו ועל כן ההצלחה של ההשקעה שלכם

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השקעות נדל"ן בזמן קורונה
במדינות רבות, בעלי נכסים מוצאים עצמם חשופים למצב משפטי בו הם אינם יכולים לפנות דיירים שאינם משלמים....
קרא עוד »
אוג 03, 2020
האם ניתן לקיים אישור הסכם גירושים ללא נוכחות הצדדים?
עולם הגירושין הוא עולם מסובך. לא רק הצדדים המעורבים אלא גם בתי המשפט מעורבים. בתי המשפט צריכים להחליט...
קרא עוד »
אוג 09, 2022
תיחום דקורטיבי לגינה ב-3 שלבים
תיחום הוא טכניקה פופולרית להגדרת אזור מסוים בגינה. זה יוצר גבול שמבדיל בין אזור אחד למשנהו, יוצר...
קרא עוד »
מאי 12, 2023