שיפור המכירות בעסק – 3 פעולות שיעשו את ההבדל

מטרתו ושאיפתו של כל עסק הוא לגדול כל הזמן ולהגדיל את רווחי החברה באופן שוטף, כדי לעשות זאת יש צורך להתמיד בהגדלת המכירות, למשוך לקוחות חדשים ולשמור על הקיימים. 

תמיד אפשר למכור עוד? 

באופן מפתיע התשובה לשאלה הזאת היא כן והיא אינה תלויה במוצר. כל עוד יש לכם מוצר טוב ואנשי מכירות מיומנים, תצליחו למכור את המוצר שלכם לקהל רחב יותר. חלקם יהיו לקוחות חוזרים, לחלקם אולי תמכרו שירותים נוספים משלימים ומקצתם יהיו לקוחות חדשים. כדי לעשות את שיפור המכירות בעסק – 3 פעולות שיעשו את ההבדל יכולות לעזור לכם בזה.

פעולה ראשונה – המשיכו במה שאתם עושים אבל אחרת

אם החלטתם על קו שיווקי מסוים, תוכנית אסטרטגית לפיה תפעלו או קמפיין כלשהו וגיליתם שזה לא ממש עובד, אל תזרקו הכול לפח. פיתוח אסטרטגיות ותוכניות שיווק כרוכות בעלויות ועלולות לגרום לבזבוז כספים. נסו לשפר וליעל את הדרך שבחרתם, חפשו נקודות חלשות בתוכנית שלכם שאפשר לחזק אותן ונצלו את המשאבים העומדים לרשותכם בלי להיכנס לעלויות נוספות. 

פעולה שניה – האמינו בכוח האדם שלכם

לא סתם קוראים לכוח אדם, הון אנושי. גייסתם אנשים כי זיהיתם בהם פוטנציאל ויכולות, השתמשו בהם. חישבו אולי לשנות תפקידים, להזיז אנשים ולהניע אותם לפעולה. שמרו על העובדים שלכם ועזרו להם לשפר את כישוריהם, השקיעו בהדרכות, תמיכה, סדנאות והציבו יעדים שאליהם יוכלו העובדים לשאוף.

פעולה שלישית – לשמור על הקיים

אנשים טועים לחשוב כי קשה יותר להשיג לקוחות חדשים אבל האמת היא שלשמור על לקוח קיים זאת משימה מורכבת. לקוחות חוזרים כבר מכירים את המוצר וחשוב מאוד לשמור על שביעות רצונם כל הזמן. מידע נוסף באתר https://tachlit.biz/

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סרטוני תדמית
סרטון תדמית הוא סרטון קצר ואיכותי המציג את המוצר או השירות של החברה. הסרטון הוא חלק מהותי במסע הפרסום...
קרא עוד »
נוב 12, 2022
מערבל בטון – מה הסממנים של מערבל איכותי?
בדרך כלל, אחרי סיום עונת החורף, אנו מתחילים לראות ברחובות הרבה מבנים בתהליך שיפוץ. עונת הקיץ היא גם...
קרא עוד »
נוב 16, 2021
ההיסטוריה של הצ'קים
אין ספק שבכדי להבין משהו לעומק אנחנו צריכים להכיר אל רק את ההווה שלו ולא רק את העתיד שלו אלא גם העבר...
קרא עוד »
פבר 17, 2019