שיפור המכירות בעסק – 3 פעולות שיעשו את ההבדל

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

מטרתו ושאיפתו של כל עסק הוא לגדול כל הזמן ולהגדיל את רווחי החברה באופן שוטף, כדי לעשות זאת יש צורך להתמיד בהגדלת המכירות, למשוך לקוחות חדשים ולשמור על הקיימים. 

תמיד אפשר למכור עוד? 

באופן מפתיע התשובה לשאלה הזאת היא כן והיא אינה תלויה במוצר. כל עוד יש לכם מוצר טוב ואנשי מכירות מיומנים, תצליחו למכור את המוצר שלכם לקהל רחב יותר. חלקם יהיו לקוחות חוזרים, לחלקם אולי תמכרו שירותים נוספים משלימים ומקצתם יהיו לקוחות חדשים. כדי לעשות את שיפור המכירות בעסק – 3 פעולות שיעשו את ההבדל יכולות לעזור לכם בזה.

פעולה ראשונה – המשיכו במה שאתם עושים אבל אחרת

אם החלטתם על קו שיווקי מסוים, תוכנית אסטרטגית לפיה תפעלו או קמפיין כלשהו וגיליתם שזה לא ממש עובד, אל תזרקו הכול לפח. פיתוח אסטרטגיות ותוכניות שיווק כרוכות בעלויות ועלולות לגרום לבזבוז כספים. נסו לשפר וליעל את הדרך שבחרתם, חפשו נקודות חלשות בתוכנית שלכם שאפשר לחזק אותן ונצלו את המשאבים העומדים לרשותכם בלי להיכנס לעלויות נוספות. 

פעולה שניה – האמינו בכוח האדם שלכם

לא סתם קוראים לכוח אדם, הון אנושי. גייסתם אנשים כי זיהיתם בהם פוטנציאל ויכולות, השתמשו בהם. חישבו אולי לשנות תפקידים, להזיז אנשים ולהניע אותם לפעולה. שמרו על העובדים שלכם ועזרו להם לשפר את כישוריהם, השקיעו בהדרכות, תמיכה, סדנאות והציבו יעדים שאליהם יוכלו העובדים לשאוף.

פעולה שלישית – לשמור על הקיים

אנשים טועים לחשוב כי קשה יותר להשיג לקוחות חדשים אבל האמת היא שלשמור על לקוח קיים זאת משימה מורכבת. לקוחות חוזרים כבר מכירים את המוצר וחשוב מאוד לשמור על שביעות רצונם כל הזמן. מידע נוסף באתר https://tachlit.biz/

אולי יעניין אתכם?

למה צריך הדפסה על חולצות

שירות הדפסה על חולצות יהיה חיוני עבור אלו מכם שירצו לחזק את תחושת השייכות של העובדים שלהם לעסק וזאת לצד כך שגם תוכלו לראות כי

קרא עוד »

סוגים של פסי האטה

המצאות כמו מהמורות או פסי האטה לצורך בקרת מהירות של רכבים הנוסעים באזורים מיושבים ובקרבה למקומות מגורים, בתי ספר וגנים אינן אהודות במיוחד. בעוד שהם

קרא עוד »