מהו מספר סושיאל סקיוריטי?

מספר ביטוח לאומי הוא מספר זיהוי ייחודי עבור ארצות הברית המונפק על ידי הרשות לביטוח לאומי (SSA) לאנשים שכירים או עצמאיים. זה מכונה גם מספר זיהוי מס, או TIN. מספר ת.ז משמש לניכוי מס במקור, ולמטרות נוספות כגון אפשרות לפתוח חשבון בנק. ניתן להשתמש בו במקום רישיון נהיגה או תעודת זהות אחרת בעת הצגת הוכחת גיל. 

מהו מספר הזיהוי שלכם?

מספרי תעודת זהות הם מזהה ייחודי לאדם בארצות הברית. הם הוקמו על ידי חוק הביטוח הלאומי משנת 1935. מספר תעודת זהות הוא מספר בן תשע ספרות המשמש כהוכחה לאזרחות וזהותו של אדם. הוא משמש גם למעקב אחר שכר, ניכוי מס במקור וזכאות להטבות ממשלתיות. אתה יכול למצוא את מספר תעודת הזהות שלך בטופס W-2 שלך, או שאתה יכול להשתמש בכלי אחזור הנתונים של IRS כדי לחפש את פרטי המס שלך.

לשם מה הם קיימים?

מספר הביטוח הלאומי הוא המספר בן תשע הספרות המונפק לאזרחים ותושבי ארה"ב לצורכי מיסוי, לשימוש כזיהוי ולמטרות אחרות כגון פתיחת חשבון בנק. חוק הביטוח הלאומי משנת 1935 הקים תוכנית המספקת תמיכה כספית לאמריקנים בדימוס, לנכים ולתלויים בהם. זה גם יצר מערכת זיהוי לאומית על ידי דרישה מהמעסיקים לכלול את ה-SSN של האדם בכל תלושי המשכורת וטפסי המס. 

פרטים אודות ייעוץ מס באתר https://www.americandocs.co.il/united-states-tax-counseling/

איך זה עובד?

מספר ביטוח לאומי (SSN) הוא מזהה מספרי המונפק על ידי הממשל הפדרלי של ארצות הברית לאזרחיה, תושבי קבע ותושביה הזמניים. הוא משמש כמזהה ייחודי ברישומי המוסד לביטוח לאומי. ארבע הספרות הראשונות של ה-SSN של אדם פרטי הן מספר הזיהוי המזהה של משלם המסים לצורכי מס.

ה-SSN מונפק לכל אזרחי ארה"ב ותושבי קבע שהשלימו את החזרי המס שלהם בטופס IRS 1040 או 1040A ולא בחרו להשתמש במספרם לצורכי מס. מספר תעודת זהות עשוי להיות מונפק גם לחלק מהאזרחים שאינם אזרחים העובדים בארצות הברית באופן חוקי על אשרות עבודה זמניות עם אישור מהמחלקה לביטחון המולדת, כגון בעלי אשרת H1-B או בעלי אשרת J-1. למידע נוסף אמריקן דוקס

 

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יום גיבוש בחדר בריחה
גיבוש צוות הוא אחד הפעולות הנחוצות לכל צוות באשר הוא. במיוחד חשוב הדבר לצוות חדר אשר מקבל על עצמו אתגר...
קרא עוד »
ינו 05, 2021
3 סיבות להכין תכנית עסקית
אחד הכלים החשובים ביותר שעומדים בפני בעלי עסקים, בין אם מדובר על בעל עסק חדש שזה עתה נפתח או אפילו...
קרא עוד »
אוק 27, 2021
פיצוי כספי מתאונות עבודה – המדריך המלא
עובדים רבים מאוד כיום, כבר חוו במשך חייהם תאונות עבודה. התהליך לקבלת התשלום והמימון לטיפולים הרואיים...
קרא עוד »
אוג 15, 2021