מתי זה הזמן לעבור לבית אבות סיעודי?

מחלקה סיעודית בגיל פז

בית אבות סיעודי הוא מקום שיכול להוות פתרון מעולה. כמובן שכל אחד מאתנו מקווה שהוא ייהנה מבריאת טובה לאורך שנים. שהוא ירגיש טוב לאורך ימים וישמור על כושר ועל רעננות. אבל החיים עשויים לזמן לנו מצבים שונים, אחרים ממה שתכננו. ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו למה שמתרחש ולעזור לעצמנו לחיות טוב במקום בו אנו ניצבים. וזה כולל גם את גיל הזהב. לא כולם מצליחים לשרת את עצמם בגיל מבוגר. לא כולם יכולים להמשיך לחיות כעצמאיים בבית.

בית אבות סיעודי – מקום שהוא פתרון

מהי מחלקה סיעודית בבית אבות ? מדובר במקום שחותר לענות על הצורך של קשישים במצבים שונים. בית האבות הזה נועד להעניק טיפול מושלם לקשישים במצבים שונים. בית אבות סיעודי הוא מקום מתאים לקשישים שאבדו את היכולת התפקודית שלהם ברמה כזו או אחרת. כך שהם לא יכולים לשרת את עצמם ללא עזרה רציפה. זה כולל פעולות יומיומיות פשוטות מאוד; רחצה, אכילה, לבוש וכן הלאה. את כל הפעולות הללו יהיה צורך לבצע עבורם, או לעזור להם לבצע. כמו כן הם זקוקים במרבית המקרים לעזרה רפואית. כמו מתן תרופות, חבישה, מעקב אחר לחץ דם, סוכר ועוד.

צוות רפואי ומסור לרווחת הקשיש הסיעודי

במידה וקשיש אכן נמצא במצב כזה הוא זקוק לצוות רפואי מתאים שיהיה כאן למענו. צוות כזה צריך להכיר היטב את התיק הרפואי של הקשיש. כדי לזהות את הצרכים ואת הקשיים שלו, ולדעת מה צריך לעשות עבורו בכל רגע נתון. במידה וקשיש נמצא במצב כזה בו הוא זקוק לעזרה צמודה גם בביצוע פעולות בסיסיות – יהיה נכון לעבור אל מחלקה סיעודית בגיל פז, שם הוא יקבל מענה מכבד ומלא ללא בושה.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אינטרנט ביתי
האינטרנט הוא כלי מצוין לתקשורת ומידע. זה הפך לתופעה עולמית. עם זאת, לא תמיד קל למצוא את האינטרנט הביתי...
קרא עוד »
יול 22, 2022
מה זה בעצם זכאות למשכנתא דרך משרד השיכון?
משרד הבינוי והשיכון הוא זה שאחראי על כל נושא הדיור ובין היתר פועל בכדי לסייע לאנשים אשר עומדים...
קרא עוד »
אוג 05, 2021
מה הם היעדים שאסור לפספס בטיולי שייט?
בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים שבוחרים לצאת אל טיולי שייט. זה נכון לגבי זוגות...
קרא עוד »
נוב 29, 2019