חישוב מסלול מחדש: במה לעבוד בתום משבר הקורונה?

חברת השמה למציאת עבודה

נגיף הקורונה הוביל לשינוי משמעותי במשק, כשרבים הוצאו לחל"ת או פוטרו ועסקים קטנים נאלצו לסגור את שעריהם. אין ספק שמשבר הקורונה הביא עמו לא מעט שינויים בעולם התעסוקה – שינויים שעתידים להישאר עמנו גם בעתיד. אם פוטרתם או שאתם מבקשים למצוא מסלול חדש, ריכזנו בעבורכם כמה רעיונות לעבודות שעשויות להיות מאוד מבוקשות בעתיד.

עולם ההייטק

תחום ההייטק הוא תחום מבוקש מאוד, גם בלי קשר למשבר הקורונה. עם זאת, יכול מאוד להיות שלאחר המשבר, הביקוש יגבר, ולכן אם אתם מעוניינים לעסוק בהייטק, היעזרו בחברת השמה למציאת עבודה, ולו כדי שתוכלו למצוא את המשרה האידיאלית ביותר בעבורכם.

שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

אין ספק שאחד התחומים שיקבלו הכרה גדולה יותר בתום המשבר הוא כל תחום בניית האתרים והשיווק הדיגיטלי. הרי עסקים שהצליחו לשרוד ולהמשיך לעבוד במהלך ההסגר הם עסקים שנותנים שירותי אונליין, ומוכרים את המוצרים שלהם באמצעות הרשת. לאור העובדה הזו, זה מתבקש שבעלי עסקים רבים ירצו להקים מערך הזמנות אונליין בעתיד, ולשם כך הם יצטרכו להיעזר בבוני אתרים.

כמו כן, כדי לקדם את העסק ולהגדיל מכירות, יש צורך משמעותי במשווקים ומקדמי אתרים, ועל כן סביר שהתחום ישגשג בעתיד ויהפוך למבוקש הרבה יותר מהיום.

יצירת תוכן דיגיטלי

יצירת תוכן דיגיטלי הוא עולם ומלואו, והוא טומן בחובו תחומים רבים, החל מכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, דרך עיצוב גרפי ועד ליצירת סרטונים. ניכר כי התחומים הללו יהפכו למבוקשים, ולו בשל הצורך של בעלי עסקים רבים לשווק את עצמם באונליין ולייצר מערך דיגיטלי לעסק שלהם.

אז.. מאיפה מתחילים?

אם אין לכם ידע בתחומים שצוינו מעלה, זהו זמן מעולה להתחיל וללמוד, ולו כי כיום ניתן למצוא שלל קורסי אונליין מצוינים שיעניקו לכם ידע נדרש בתחומים המבוקשים. יש לא מעט קורסים חינמיים, וישנם קורסים שנמכרים כיום בהנחות משמעותיות. רבים מכם נמצאים כרגע בחל"ת, ועל כן, שווה לנצל את הזמן וללמוד מקצוע חדש לעתיד.

 

משבר הקורונה עדיין בעיצומו, אך חשוב להקדיש זמן ולחשוב על היום שאחרי, ועל מקומות העבודה שיהפכו למבוקשים בעתיד. בהצלחה.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עיצוב חדרי תינוקות – 5 טיפים הכי חשובים שתוכלו לקבל
בעוד כמה חודשים תהפכו, בשעה טובה, להורים? אתם רוצים לעצב את חדר התינוקות הכי יפה שאפשר לבן או לבת שיהיו...
קרא עוד »
מאי 03, 2020
דיסק און קי ממותג – לשמור על הלקוחות שלכם קרוב
תחשבו על עובד מסוים במקום העבודה שלכם שנראה תקופה מדוכדך מעט, ובראשכם, איך להפוך לו את מצב הרוח לקצת...
קרא עוד »
אוק 26, 2019
השקעה בנדלן בחול – מדריך נבוכים
חושבים על רכישת נכס בחו"ל למטרת השקעה? אכן, צעד זה עשוי להיות נכון וחכם אם רק תצליחו לבצע אותו בתבונה....
קרא עוד »
ינו 06, 2019