פינוי שוכר מדירה – כך תעשו זאת באופן חלק ומהיר

פינוי שוכר מדירה

אם יש לכם נכס אשר נמצא בבעלותכם והדיירים מסרבים לשלם או לפנות אותו, יש פתרון קל ומהיר.

ביכולתכם לשכור שירות של עורך דין או משרד עורכי דין אשר עוסקים בתחום פינוי שוכר מדירה כבר מרגע גביית החובות ואפילו עד למועד הפינוי של המושכר עצמו.

לא מעט בעלי דירות מוצאים עצמם בסיטואציה בה הדיירים הנמצאים בדירה לא מפנים את הנכס בתום החוזה ומעכבים תשלומי מיסים ושכירות. המצב הזה עלול להכניס את בעלי הדירה לתקופות קשות בהן מצטברים חובות ונעשים נזקים לנכס עצמו. בנוסף, ישנם גם מקרים בהם הנושא הופך לפלילי בשל איום על בעלי הדירות.

מימוש התהליך בנושא פינוי שוכר מדירה נעשה מאד קל ונגיש היות ונעשה תיקון תקנות סדר הדין האזרחי המעניק יכולות לקבלת פסק הדין לפינוי בתוך כ60 יום במקום שנה ויש מקרים שגם תוך 30 יום.

כאשר מגישים תביעת פינוי מושכר מגיש כתב התביעה צריך לייצר פירוט של טענות התובע ולדאוג שיצורפו התצהירים והמסמכים המתאימים על מנת שניתן יהיה לבצע את הפעולות המתאימות לביסוס התביעה וליצירת תהליך אפקטיבי וזריז למימוש פינוי שוכר מדירה – תהליך שמומלץ מאד לבצע יחד עם עורכי הדין אותם שכרתם למטרה זו.

במידה החלטתם לשכור עורך דין לפינוי המושכר אל תשכחו לוודא שמדובר בעורך דין שהומלץ לכם על ידי אנשים אמינים ובעל נסיון, וותק והסמכות מתאימות לתהליך רגיש זה כדי שתוכלו לקבל תוצאות יעילות ולסיים את התקופה הזאת עם חיוך ולא עם עגמת נפש.

ואם כבר התקבלה החלטה לשכור משרד עורך דין למטרת הפינוי עליכם לוודא שמדובר בעורך דין מומלץ, בעל נסיון וותק בתחום לצורך קבלת התוצאות הכי אפקטיביות וללא סיום התהליך עם עוגמת נפש וחובות שעלולים להצטבר ולהכניס אתכם לתקופה מאתגרת וקשה.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים חברה לקידום אתרים
קידום אתרים היא הפעולה שבסופו של דבר תביא תנועה לאתר שלכם ותאפשר לו להביא תוצאות. מכיוון שקידום אתרים...
קרא עוד »
מרץ 19, 2019
תליוני יהלומים – למה הם כל כך מרגשים
אתה מוצא את עצמך מחפש את המתנה הכי יפה לאשתך? לא לגמרי ברור לך מה לקנות לה אך מה שכן ברור לך זה שאתה...
קרא עוד »
ינו 06, 2020
איפה אפשר לקנות מדפים למחסן?
יש הרבה מקומות שבהם אתה יכול לקנות מדפים למחסן שלך. אתה יכול לקנות אותם מחנויות לחומרי בניין, חנויות...
קרא עוד »
נוב 20, 2022